داغ انتخاباتی : محمد صالح جوکاربا صدور بیانیه ای  دلایل عدم حضور در مناظره دانشگاه را اعلام کرد


خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا محمد صالح جوکار با صدور بیانیه ای دلایل عدم حضور در مناظره شنبه شب دانشگاه یزد را اعلام کرد .


متن کامل این بیانیه که در اختیار یزدفردا قرار گرفته است به شرح زیر است :


بسمه تعالی


بیانیه ی رسمی محمد صالح جوکار مبنی بر دلایل عدم حضور ایشان در مناظره ی دانشگاه یزد.


دانشجویان علی الخصوص فعالان دانشجویی به عنوان سربازان جنگ نرم و امیدان آینده ی نظام و رهبری با بصیرت خود و ایجاد جزیانهای صحیح می توانند اثرات سازنده ای در حوزه های گوناگون داشته باشند. باور بنده این است که بدنه ی دانشجویان مسیر خود را به درستی در می یابند و با شناخت وارد عمل می شوند. عدم حضور بنده بنا به دلایلی بود که در جلسه ای با بندگان دانشجویان داشتیم مطرح شد که در این بیایید در راستای شفاف سازی به اطلاع می رسانم:


1- در ابتدای هماهنگی های دوستان دانشجو قرار بود طرف مناظره آقای تابش به عنوان عضو و رئیس فراکسیون اقلیت مجلس و بنده به عنوان کاندیدای مورد حمایت جبهه متحداصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی باشد که این امری منطقی بود متاسفانه علی رغم همه ی توافقات و هماهنگی های قبلی برنامه ی مناظره به صورت یک طرفه تغییر کرده و با عدم حضور آقای تابش یکی دیگر از نامزدهای محترم دعوت شدند که این امر خلاف اصول اولیه ی مناظره بود و طبیعتا مورد پذیرش هیچ کس نخواهد بود.(بنابرآن بود با عدم حضور جناب آقای تابش اینجانب به همراه رئیس ستاد جناب آقای فروزان نیا در محضر دانشجویان ارجمند پاسخگوی سوالات ایشان باشیم. علاوه بر اینکه در جایگزین کردن طرف مناظره نیز دقت کافی و در نظر داشتن همه ی اطراف قضیه لازم به نظر می رسد چه اینکه مناظره دو فرد با دیدگاه های نزدیک به هم مجال داوری و عرصه ی قضاوت برای حاضران را به مراتب کاهش می دهد.


2- حدود 2 هفته قبل از شروع مناظره به نمایندگان دانشجویان اعلام کردیم با وضعیت موجود لااقل در جلسه ای با حضور نمایندگان کاندیداها ترتیب جلسات مناظره و طرف های مناظره را به قید قرعه مشخص کنید که این امر از سوی عزیزان عملی نشد. در نهایت نمایندگان بنده در ساعت مقرر حاضر شدند تا دلایل عدم حضور را برای حضار بیان کنند که به ایشان اجازه ی صحبت داده نشد در حالیکه در این آیین نامه تدوین شده توسط نمایندگان دانشجویان از حضور نماینده برای مناظره منع شده بود.



والله عاقبه الامور


ستاد انتخاباتی محمد صالح جوکار


نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی


حوزه یزد و صدوق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا